Nuffnang - klik a'd > a'd klik blik tabung anda

Mai Mai Follow

27 January, 2011

10th entry : Bff

January 27, 2010
Thursday
: Kawan yg kununya BFF


setiap kali couple actually ad adalah manusia yg jarang nk show off my bf.
and mostly diam2 jew. pastu bler org tnye
ckp "hehehe.." or "tnye die lah.."

but lama ngak la xcouple. then tbe2 ada org berkenan
so ad pun accept. it start well ..so well.. tp last2 ad jtuh terduduk + terkedu.. semualah.
it was very-ver bad experience. but luckily benda pun x long jdk still boleh overcome.

cume yg xsdpnya org yg dianggap "best frenz" selama ni tup..tup..
ada simpan cerita yakni "benda yg i think suppose i shouldn't know"
its over kn. tp Y hmm.. Y la..

: i dont know tat both of u close
: i dont know tat both of u keep in touch
: i dont know tat bot of u (keep secret & and tikam my belakang)

hmm...
actually dh lme bau benda ni.. since high school ..
sume org yg rpat dgn ad u will try to.. but i dont care..
but recently when i know "u ehem-ehem.. with my-ex.." i feel bad..
since then and now. i will not ever share netin bout my BF anymore to u.
seriously... now my frenz become SMALLER.. yes smaller.. tp i believe..
mereka-mereka yg tinggal ni really appreciate me and i appreciate them..

but remember ..
kenapa "orang punya" jugak nak..
kenapa "my-ex" u want to...
kenapa.. adoi.~

konklusi thank to all my bff...i love u guys.

but now I WILL NOT EVER SHARE THINGS WITH U
(cik yg kununnya my bff, but not now anymore..)



buat entry ni lps bce... Cik Natrah nye blog... haish... ~



adzani adnan quote:
:: p/s: ad syg mr.tarzan... lalalalla... cit poodah.. jiwang.. ha3x.



I am....
Adzani @ a'd....


3 comments:

azura said...

i luv u tooo my bff <3

azura said...

i luv u too my bff...

adzani adnan said...

hehehe.... luv ya