Nuffnang - klik a'd > a'd klik blik tabung anda

Mai Mai Follow

25 August, 2008

MOVIEs

WALL -E
GSC , ONE UTAMA
21/082008, 2.50pm
a'd..mimi..sheck

mengisah kehidupan satu-satunya robot yang membersihkan sampah tidak mengira waktu. WALL-E selalu di temani rakan karibnya ''si lipas'' semasa membersihkan sampah. tetapi suatu hari WALL-E bertemu dengan EVE yang ditugaskan untuk mencari spesis yang hidup di bumi ( tumbuhan) WALL-E dan EVE jatuh hati, tetapi suatu hari pabila EVE berjaya mnemuia spesimen hidup EVE telah dibawa balik ke angkasa lepas ( tempat tinggal manusia pada masa itu) akhirnya merungkai jawapan kenapa mereka terpaksa tinggla di angkasa sedangkan kehidupan manusia sepatutnya di BUMI


MEET THE ZOHAN
TGV, SUNWAY PYRAMID
11.50pm
sara..ad..ayie..yan..wan..zura..+ 3 kwn zura

mengisahkan ZOHAN sseorang yang sangat kuat. dia selalu di pertangungjawabkan untuk menangkap penjenayah. pada suatu hari ZOHAN mengambil peutusan untuk melarikan diri ke luar negara dan mencapai cita-citanya menjadi seorang pendandan rambut. ZOHAN memulakan pekerjaannya di sebuah salon rambut yang tidak ternama. pelbagai perkara berlaku apabila penjenaytah mengetahui ZOHAN masih hidup. tanpa di sangka ZOHAN jatuh cinta dengan adik penjenayah terbabit namun akhirnya. Mereka bersatu menentang penjenayah yang lain. ZOHAN mula terkenal dan ibubapanya merestui kehendak ZOHAN yang ingin menjadi pendandan rambut.

1 comment:

Feq said...

Salam sis,

Jemput visit to my blog http://feqqdiwaris.blogspot.com/ and take this an oppurtunity to earn (not much but at least) we got a biznez.this is tiny scale but very good potential,insyaallah..